Quest for the right Drug

עמוד הבית / גאמונקס ® - סי

גאמונקס ® - סי GAMUNEX ® - C (IMMUNOGLOBULINS, NORMAL HUMAN)

תרופה במרשם תרופה בסל נרקוטיקה ציטוטוקסיקה

צורת מתן:

תוך-ורידי, תת-עורי : I.V, S.C

צורת מינון:

תמיסה לאינפוזיה : SOLUTION FOR INFUSION

מידע מעלון לרופא

התוויה Gamunex is indicated as replacement therapy of primary immunodeficiency (PI) states in which severe impaiment of antibody forming capacity has been shown, such as congential agammaglobulinemia, common variable immunodeficiency, X-limked immunodeficiency with hyper IgM, Wiskott- Aldrich syndrom, and severed combined immunodeficiencies. Gamunex is also indicated in Idiopathic Thrombocytopenia Purpura (ITP) to raise platelet counts to prevent bleeding or to allow a patient with ITP to undergo surgery.Treatment of Chronic Inflammatory Demyelinating Polyneuropathy (CIDP).

פרטי מסגרת הכללה בסל

התרופה תינתן לטיפול במקרים האלה: א. חסר חיסוני ראשוני (חולים עם פגיעה ראשונית בייצור נוגדנים כגון אגמגלובולינמיה או היפוגמגלובוילינמיה, ITP (Idiopathic thrombocytopenic purpura)); ב. חסר חיסוני ספציפי, מניעה או טיפול בחצבת, הפטיטיס A ויראלית; ג. CIDP – Chronic inflammatory demyelineating polyneuropathy;  ד.טיפול בחולי לוקמיה מסוג CLL הסובלים מהיפוגלמגלובולינמיה משנית חמורה וזיהומים חוזרים.

מסגרת הכללה בסל

התוויות הכלולות במסגרת הסל

התוויה תאריך הכללה תחום קליני Class Effect מצב מחלה
CIDP – Chronic inflammatory demyelineating polyneuropathy;
חסר חיסוני ספציפי, מניעה או טיפול בחצבת, הפטיטיס A ויראלית
חסר חיסוני ראשוני (חולים עם פגיעה ראשונית בייצור נוגדנים כגון אגמגלובולינמיה או היפוגמגלובולינמיה, ITP (Idiopathic thrombocytopenic purpura));
שימוש לפי פנקס קופ''ח כללית 1994 Primary immunodeficiency (patients with primary defective antibody synthesis such as agammaglobulinemia or hypogammaglobulinemia, idiopathic thrombocytopenic purpura (ITP)
תאריך הכללה מקורי בסל 01/01/1995
הגבלות תרופה מוגבלת לשימוש בבתי חולים או אשפוז יום